Monday, December 17, 2007

Desperate housewive online: zoek het verschil





Er blijken naaktfoto's te circuleren van Marcia Cross, de vrouw die in de populaire Amerikaanse serie 'Desperate Housewives', een van mijn favoriete series overigens, de rol speelt van de eerder burgelijke en perfectionistische Bree Van De Kamp.

Cross was zo verstandig om de bewuste foto's met het vuilnisophaal mee te geven. Vooral de manier waarom De Standaard en Het Laatste Nieuws het artikel van het persagentschap bewerken, is opmerkelijk. Zoals wel vaker in het leven, zit het venijn in de staart...

Uit DS:
(...) De moeder van de tien maanden oude tweeling Eden en Savannah begrijpt niet waarom iemand geïnteresseerd zou zijn in haar naaktfoto's. "Ik ben een bleke bonenstaak en ik zie er over het algemeen gewoon niet zo heel goed uit", zegt Cross, die de perfectionistische Bree speelt in 'Desperate Housewives'. Schmidt was het daar niet mee eens. "Ze ziet er prachtig uit", vond hij.

(...) Uit HLN:
De moeder van de tien maanden oude tweeling Eden en Savannah begrijpt niet waarom iemand geïnteresseerd zou zijn in haar naaktfoto's. "Ik ben een bleke bonenstaak en ik zie er over het algemeen gewoon niet zo heel goed uit", zegt Cross, die de perfectionistische Bree speelt in 'Desperate Housewives'. Schmidt was het daar niet mee eens. "Ze ziet er prachtig uit", vond hij. "En ja, het tapijt past bij de gordijnen", zei hij doelend op de natuurlijke rode haarkleur van de actrice.